sobota, 30 czerwca 2012

[1]


 
Witam serdecznie na blogu poświęconym ułatwianiu ludziom życia.
Moim zadaniem będzie dostarczanie Wam codziennej dawki ciekawych opisów, cytatów, obrazków, fragmentów książek, które można wykorzystać na tysiące sposobów.

Zapewne w tym momencie myślicie sobie:
"Przecież blogów takich jak ten jest w sieci wiele".

Owszem, takich blogów jest wiele, ale nie każdy kieruje się upodobaniami osób czytających. Wstawia to, co jemu się podoba, niedzieli na kategorie. Ogólnie: syf, kiła i mogiła. Jako osoba lubiąca dobre relacje z innymi ludźmi zamierzam czytać to, co piszecie. Sugerować się Waszymi sugestiami. Dodawać w miarę możliwości teksty, które będą dla Was przydatne. Mam zamiar pielęgnować tego bloga i mam nadzieje, że z waszą pomocą mi się uda.


Na początek kilka opisów na GG:



"Nie chcę być powodem, dla którego codziennie widzę Go jeszcze bardziej martwego wewnątrz..."


"Nikogo tak jak Ciebie, w mym życiu nie potrzebuję."
 

  "Przy Tobie nawet gg przestaje być zwykłym komunikatorem i zamienia się w mój łącznik między niebem, a ziemią."


"Trudno mi się przyznać, że to wszystko nagle traci sens, gdy Ciebie niema, na głos nie wypowiem, że tęskniłam, gdy nie było Cie, trochę za długo.." 


"I czasem, przychodzi taki moment w życiu człowieka, że trzeba zrezygnować, zapomnieć, pójść na przód. I nieważne jak cholernie by ci zależało, jak trudne by to było. Po prostu trzeba."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz